Încrederea se câștigă în timp și se pierde într-o clipă
Am tot scris și despre codul de bună practică prin care prestatorii înregistrați în site își dau acordul să-l respecte în relațiile lor cu beneficiarii. Încrederea reciprocă trebuie să se bazeze pe ceva concret pentru a nu fi doar o vorbă în vânt.
Noi considerăm că primii pași au fost făcuți în platformă, prin transparența informațiilor încarcate. Astfel, veți putea vedea oricând care sunt prestatorii de servicii înscriși în domeniul și județul în care aveți de efectuat o lucrare. Mai mult decât atât, veți ști la cine ajunge anunțul de lucrare. Selectând informațiile în câmpurile din parte a de sus a pagini „ Domenii servicii prestatori” aflați informațiile necesare pentru a lua decizia dacă să publicați sau nu cererea de ofertă sau anunțul de lucrare.
Dacă nu ați verificat înainte de a publica anunțul de lucrare sau cererea de ofertă, câți prestatori sunt înscriși în domeniul și județul respectiv, iar în acea zonă sau domeniu nu sunt înscriși prestatori, veți fi notificat înainte de a publica. Nu ne dorim să vă păgubim de timp sau platforma să vă creeze speranțe deșarte. Dacă totuși doriți să publicați anunțul sau cererea de ofertă, vă asigurăm de suportul nostru în publicarea acestora în grupurile facebook de specialitate din zona respectivă, pentru a găsi prestatori interesați de lucrare.
Partea voastră de efort este una minimă. Nu este nevoie decât de un pic de răbdare și atenție să verificați adresa de email și numărul de telefon pentru a putea utiliza platforma.
După ce ați găsit partenerul cu care să faceți lucrarea, comunicați eficient cu acesta. Dacă ești prestator, ține-l la curent cu evoluția lucrării, iar dacă ești beneficiar respectă termenii de plată și comunică din timp dacă ceva nu îți place, sau dacă ai vreun dubiu ori dacă vrei să modifici ceva. Aceste lucruri s-ar putea să schimbe un pic bugetul sau termenele stabilite, dar credeți-ne pierderile vor fi cu mult mai mari dacă nu faceți aceste lucruri din timp.
Cel mai important lucru pe care îl puteți pierde este încrederea reciprocă. Iar lipsa acesteia se reflectă în mai multe hârtii de făcut (acte adiționale la contractul existent), plăți în avans și multe alte acțiuni de a restabili un echilibru pierdut. Ca și prestator după zeci sau chiar sute de lucrări executate poți foarte ușor să își pierzi încrederea. De aceea, pe platformă ținem evidența satisfacției clienților voștri și doar a acestora. Ca beneficiar nu te poți gândi că după ce ai terminat lucrarea nu vei mai avea de a face cu prestatorul cu care ai lucrat. După finalizarea lucrărilor urmează o perioadă de garanție, iar mai apoi vor veni alte lucrări ale tale sau ale prietenilor cărora le recomanzi să lucreze cu prestatorul respectiv. Așa că totul este un ciclu pe care nu doriți să-l încetați pentru că știi că altfel aveți doar de pierdut.